avskednings fest ikväll !

ikväll blir det avskednings fest för jensa, är inte så jätte taggad men de kommer väl :) man blir inte direkt på fest humör när det är sånt här skit väder :S jaja men det är väl som dom säjer ¨det finns inget dåligt väder bara dålig kläder¨.
vi ska iaf ut och sjunga lite kareoke villket är lite av jennifers passion :P så det blir nog trevligt :)
blir nog sista kvällen på 5 månader som jag träffar jensa, kommer nog inte hinna träffa henne mitt i jul ruchen sen nästa vecka, känns lite sorgligt :S men hon är nog inte ledsen för det, hon kommer nog ha de så himmla kul!


vi kommer sakna dej flensela :)


nu ska jag kila iväg och sminka mig lite pusss xXx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0