bakis söndag

har haft fullt upp med massa onödiga saker sen jag slutade jobba så har inte skrivigt :P
har vart såå skönt att va lite ledig, tror nog att jag behövde det!

oj oj villken kväll vi hadde igår.  va först på gc med jensa,kristina,drulle och hanna va hur trevligt som hälst.
vi bestämde oss sen för att dra till mp av alla ställen, gillar igentlgen inte mp men det dög och där sa det bara pang ja blev aldeles för full så min stackars pojkvän fick gå och hämta mig mitt i natten och bokstavligt talat släpa hem mig. men det va kul hur som hälst :)

idag har vart en riktig bakis dag med massa fetto mat :P har blvigt en riktig sucker för serien the hills som går på mtv¨s hemsida, man kan se alla säsonger så det har jag typ syslat med idag sovigt en hel del förstås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0