behöver inga fler morsor, lägg ner!

ibland blir jag så sjukt trött på att vara tjej!
tjejer kan lixom inte nöja sig med att bara vara vänner utan dom ska lägga sig i allt! saker som dom inte ens har att göra med eller lider av på något sätt!
blir så sjukt trött på att alla vill försöka styra mig, ha tankar och åsiker om mina val jag gör när jag inte ens har bett om dom! jag har redan en morsa, behöver inte att mina kompisar också ska va det!
när alla är på mig hela tiden blir jag så trött så tillslut skiter jag i alla, villket inte heller är rätt, men det är mitt sätt!
när man är vänner handlar det om att alltid ställa upp för varandra villka val man än gör så länge det inte drabbar varandra. man har inte samma åsiker om saker och ting alltid, men man stöttar varandra iaf.
folk värkar tro att när man är vänner är samma sak som att vara tillsammans med någon, som att man har ett förhållande! jag har redan ett förhållande och jag har redan en mamma!
i tonåren hade man vänner som kom och gick och det mästa var lite rörigt i ens liv men jag har en vän, som jag varigt nära sen jag var typ 11 år och det är kristina ! man kan fråga sig varför vi inte har gått varitt håll eller hur? jag vet svaret på den frågan, vi har betett oss som vänner ska göra mot varandra, ingen har lekt morsa åt någon! kristina har alltid varigt ärlig mot mig, om hon är arg eller sur har hon alltid sakt och inte gått runt och surat, ibland har det svidigt när hon sakt det, men hellre det än att hon gör som alla andra, snackar skit bakom ryggen! hon har aldrig försökt styra mig eller påverka mina val om jag inte bett om det! vi känner ingen plikt till varandra, vi är vänner för att vi vill och tycker om varandra!

när jag nu sitter och skriver det här känner jag mig förbannat och otroligt ledsen! folk värkar aldrig växa upp, värkar aldrig kunna stå på egna ben, värkar vara så sjukt osäkra att dom hela tiden måste hålla sin polare i handen är helt enkelt beroende av sin/sina kompisar. enligt mig är det inte ett hälsosamt beetende!

om ni har några åsiker om mig uppskattar jag mer om ni talar om det än snackar bakom min rygg, ibland svider det att få de sakt i ansiket, emn hälre det än att snacka bakom min rygg!



älskar dej kristina!


Kommentarer
Postat av: Kickiii

Älskar dig med bobbii booooooh :D

2009-01-03 @ 21:56:55
Postat av: kickiii

Älskar dig med bobbii booooooh :D

2009-01-03 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0