jul och nyår närmar sig !

nu är det inte långt kvar till julafton ! tycker det är såå mysigt med jul och nyår !
det är jul, nyår och skidor som är det enda bra med vintern!
men det värkar inte som om folk tycker det är lika kul med julen längre, det är bara jag som engagerar mig :P
kanske blir så när man blir äldre, lite tråkigt tycker jag! kommer alltid tycka om julen.
firar med mamma i år, så det blir kalle och jul mat med familjen och mormor och morfar, sen åker jag förmodligen till farmor (blir ju lite rörigt när man har skilda föräldrar) och till sist åker jag hem till jones :)

jag och jones va och handlade lite julklappar här om dagen i kista, köpte en jätte fin T-shirt till hans bror, när vi kom hem gav jones den till sam, han har nog inte lärt sig att man öppnar julklappar på julen.
så ja blev lite irriterad faktiskt :P han är grinchen fast utanför sagan :P haha ne nu va ja taskig!
på tal om Grinchen så hoppas jag att den går på TV i juldagarna för det är en av alla barnfilmer som jag tycker är jätte mysig :) även fast grinchen är lite elak, me som i alla sagor visar det ju sig att han är ganska snäll sen på slutet :P


inför det här nyåret känner jag inte så mycket panik som ja har gjort alla andra år, de får bli vad det blir, går inte att planera nått iaf. planaen är iaf än så länge att jag och jones kommer att vara själva på nyår, käka lite middag ihop och sen gå ut :) blir säkert jätte bra, brukar bli som bäst när man inte har så höga förväntningar, får väll hoppas attd et stämmer i det här fallet också :)

nej nu ska jag gå ner och mysa lite med mamma      Thumbnail

kraamar xXx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0