mörkt och deppigt !

jag hatar det här väderet, det är såå mörkt! man har ingen energi att göra någonting alls! man vill bara bädda ner sig i sängen och dra täcket över huvudet och sova! nu dörjer det länge innan det blir ljusare dagar! man blir deppig över igentligen ingen anledning bara att det är mörkt!

sov lite för länge idag, gick upp halv ett så man lär ju inte kunna sova i natt :S
sov hemma inatt va ganska skönt att sova i min säng och vakna i mitt rum! har ju fixat så mysig här inne :)
ska sova hemma i natt också sen åker jag nog tillbaka till mitt hjärta i morgon!

ska va en tönt ikväll och kolla på the hills tror jag, kollar inte på tv längre när jag gjort min nya upptäckt på nätet :P

kraaamar xXx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0