idag har ...

idag har det varigt en riktigt lungn dag, sov aldeles föör länge idag igen :P
måste försöka vända tillbaka mitt dyngn!
har suttit här vid datan hela dagen och lyssnat på musik och haft det mysigt :P lyssnat sönder collie buddz-blind to you, den är hur skön som hälst.
snackade med kristina en timme, hade för mycket att snacka om som vanligt :) blir inte att vi ses lika mycket som förrut nu när hon har barn och hund, hela kittet och jag har mitt! det är synd men vi uppdaterar ju varandra varje dag i telefon istället :)

i morgon ska jag till syo, hon ska hjälpa mig att fylla i lite papper inför plugget som börjar om inte allt för länge :) ska bli så kul att komma igång igen! måste bara fixa min böcker sen är det bara att köra!

pratde med min kära vän jennie som jag bodde me på GC igår! det va så länge sen vi pratade, kul att höra vad hon har för sig! får vi bara hoppas att hon kan komma hit i mellan dagarna, vore kul att ses var ett år sen vi sågs sist :S
ibland sakanr jag Gc lite, det var så skönt att dra iväg så där ett tag! träffade så mycket nytt folk, villket jag behövde just då! skulle nog inte kunna åka iväg så där nu! men det är kul att ha gjort det, har aldrig ångrat att jag gjorde det och kommer nog aldrig behöva göra det heller :)


:


Kommentarer
Postat av: Jempa

Saaaknar dig dennis! :P hoppas vi ses i mellandagarna

2008-12-15 @ 17:13:24
Postat av: tilly

hej gumms :) ja de var sjukt kul att ses sist!

okej. var det på fredag vi skulle ses? trode de var lördag.. puss <3

2008-12-15 @ 23:01:22
URL: http://tillytilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0