vad hände igentligen 2008?

ja vad har igentligen hänt det gångna året? det har gått så sjukt fort att man inte ens har hunnit reflektera !
förra vinter va hände då? joo juste jag var arbetslös ett tag, sen fick jag jobb som elevassistent i man gammla högstaide skola i kungsängen. i början var det skit kul men sen började alla kaxiga 15 åringar gå mig på nerverna, som tur var jobbade jag bara där i två månader.
och under samma period va jag tillsammans med mr. S. Vi som träffats till och från sen i sjuan. det gick ju inge vidare, Denise blev en psyko bitch, har aldrig varigt sån i hela mitt liv men med honom blev jag det, så det sprack ju efter bara två månader, de va nog lika bra de :P
va hände sen då, jo jag och jennifer hängde på söder si sådär var och varnana dag, har aldrig raggat så mycket i hela mitt liv tror jag :) vi skulle alltid bara gå och ta en öl efterjobbet och en kväll slutade det med att vi kom hem klockan 9 på morgononen fråga mig inte va vi gjorde :P
jennifer på grönalund i sommras! jätte fin bild!


sen en mycket vacker dag mer exakt den 3 maj satt jag och jennifer på snaps villket inte var allför ovanligt, när det kom in två killar och satte sig vid bordet bakom oss, sen kom den där söta lilla saken fram och frågade om jag hadde en cigarett att bjuda på, han och hans kompis satte sig vid oss och pratade ett tag, han sa att han hett jones och vi bytte nummer och sen dess har vi varigt oskiljaktiga :) naaaw gullig kärleks historia hahah
ja va hände mer då?
 jag och jones på djurgårds färgan i sommras :)
slutade jobba på rickard¨s tack gode gud! bästämde mig för att börja plugga, villket jag är mycket stolt över :) ett av dom bättre besluten det här året! hmm tackde nej till att åka till indien med jensa :S lite tråkigt men det känndes inte som rätt tid.
 ja sen får man ju absolut inte glömma att min bästa tjej kopis fick barn det här året, världens underbaraste unge! jag hoppas att jag får va me henne hela livet :)

elise i barnvagnen när jag och kicki va i kista :)

sen tror jag inte att det har varigt så mycket mer faktiskt, men ja känner mig jävligt nöjd med det här året som varigt om man nu får uttrycka sig så och hoppas att nästa år blir ännu bättre :)

god jul och gott nytt år mina kära med människor haha :P (ibland blir jag så trött på mig själv när jag blir fööör flummig :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0