good morgon

idag är min första dag borta från jobbet :) känns jätte bra ! ska till kungsängen och hälsa på kristina och elise tänkte jag, ta en kaffe och snacka lite skit :)
 


jones ringede och väckte mig vid halv elva, sen gick jag upp käkade lite frulle lyssnade på lite skön musik tog en vattenpipa :P röker vattenpipa som ciggaretter :P har inte rökt sen i fredags klockan fyra, de ni :P


i morgon och på onsdag ska jag jobba på rickards, blev inte borta så många dagar, men det är bra behöver lite pengar, kommer jobba där kanse en två gånger i veckan fram till jul sen blir det att börja i skolan den 12 jan .

är på riktigt bra humör idag faktiskt :) det är grymt fint väder ute. kan nästan inte vänta tills jag ska gå till tåget och få njuta av fint väder och lite bra musik från mp3:n :) livet är bra härligt eller hur ;P

kraaam på er nu ska ja kila till tåget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0