gooos väder :)

ja jag vet att det igentligen är rätt dåligt väder ute idag men ja kan inte hjälpa att jag tycker att det är lite gosigt :P
det bästa som finns är att ligga och kurra lite i sängen med tända ljus lyssna på lite bra musik och snacka massa skit med någon man tycker om! innan  jag kunnde ligga och gossa med jones hade jag mina kära vänner att gossa med och ibland är det faktiskt mysigare att mysa med dom, inget illa mot jones :P
däremot är det inte lika mysigt när man är tvungen att gå ut i det här väderet!
 Thumbnailgoos väder

ikväll blir det nog bara för mig att ta det lungt kolla på film och som sagt kurra ner mig i sängen :) kanske kolla på någon film med jones!
i morgon är det redan onsdag, den här veckan kommer nog gå ganska fort med tanke på att jag är ledig på torsdag också, de e najs :D har inga planer för helgen än, men det känns rätt skönt att ta de lite som det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0