helt okej för en måndag

idag var det en helt okej måndag, brukar inte föredra måndagar lite fjantigt kanske :P men början på en ny seg arbetsvecka framför sig, känns lite deppigt om du frågar mig!
hadde mycket att göra på jobbet som vanligt på måndagar! men tänkte på annat så tiden gick rätt fort!
på fredag är min sista dag på jobbet sen slutar jag! känns tråkigt fast jätte skönt, kunna göra någonting annat! på torsdag ska jag tillbaka till syo för att kolla på mina betyg och kika lite på hur mycket jag kommer behöva plugga upp på komvux! känner mig inte så orolig det får ta den tid det tar! :) har hört lite ryckten att snittet på att komma in på socionom är rätt högt, men ja kommer sattsa! ska bli jätte spännade!

på torsdag åker jones föräldrar till Iran i 4 veckor så det blir bara vi här i huset, ska bli jätte mysigt!
love u bobo!

nu är det bara lite mer än en månad kvar tills min tusse jennifer åker till indien, kommer bli sjukt tomt här hemma i kalla sverige utan våran lilla solstråle jensa! blir bara jag, kristina och lilla elise kvar :) men vi kommer ha det mysigt iaf! Jensa kommer lukta curry när hon kommer hem i april, haha ;P


Kommentarer
Postat av: jensa

lägg av! jag ska vaken lukta curry,narka mig, eller komma hem me en karl i klänning..

som muttan tror:P bara rida på elefanter hela dagarna, och klappa kor!

lovar att köpa me mig en liten budda till dig tusse:) 4 månader går fort gumman!!! men lova att du inte gifter dig eller skaffar unge nu, du får vänta tills jag kommer hem isf,sådeså! puss & kram hela dan (gossig blogg föresten!)

2008-11-18 @ 13:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0