lalalala :P

fy fan va prodigy är bra, sitter här diggar :D ni som inte har hört prodigy-poison måste bara höra den, den är såå jävla cool ! plus att maxim är sjukt sexig haha ;P sen har dom ju iof gjort massa andra låter som är jätte bra tex voodo people wicked! den musiken är typisk för mig och jones, har inte hört så många andra som lyssnar på prodigy!


ikväll blir det lite mys kväll :) ska bli skönt! jag jones jones bror och hans flickvän ska dricka lite vin och spela monopol, kommer bli jätte gossigt :) och innan det blir speltajm ska vi laga lite mat!

åkte till tippen med möbler idag från mitt rum, det va skönt att bli av med lite grejer, jag, jones och mamma släpade på den där jävla

Kommentarer
Postat av: Homero

Åh jo det finns fler som lyssnar på Prodigy ;)

Lyssnade på Prodigy redan när vi gick i högstadiet ihop :P Kul att du har skaffat blogg, Denise! Hälsa Jones. Peace!

2008-12-14 @ 22:41:08
URL: http://jericho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0