jaha då ...

jaha då var min ¨sista¨riktiga dag över på jóbbet då, känns sjukt bra :D men ska ju tillbaka nästa vecka på både tisdag och onsdag :P

inga stora planer för fredagen direkt, är hemma med jones nu, har lagat lite mys middag han och jag, sen har vi lyssnat en hel del på musik och nördat vid youtube :P händer inget speciellt men det är hur mysigt som hälst när jag får va med min älskling  :D

fick ett överaskande samtal idag från modell house där jag sökte jobb för ett tag sen och nu kasnke ska börja extra där, vore ju perfekt nu när ja ska börja plugga, man vill ju inte vara helt fattig :S ska dit på söndag klockan 13.00 spännande!

i morgon ska jag och jones möta upp jones bror och hans tjej diana och luncha lite tillsammans, kan bli mysigt! ska även åka till soptippen och slänga  lite möbler efter mitt ryck jag fick i onsdags. gjorde en rejäl storstäning i rummet (där jag numera nästan aldrig är men iaf) och slängde ut möbler och jag vet inte vad men fin blev det :D

jaja det får va nog för idag nu ska jag och älskling gå och ta en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0