09

jaha då va jul och nyår över, de vill säja typ allt det roliga vintern har att erbjuda! har varigt mysigt men inget märkvärdigt!
man hade ju hoppats på att året skulle få en lungn och skön start men så blev det ju inte!
ja känner att inget går min väg just nu! känns som att ja tjaffsar med jones hela tiden, jag orkar inte! men han fattar ju inte!
ibland är han så egoistisk! ja förväntar mig inte att han ska kunna läsa mina tankar men ibland måste man kunna använda sin hjärna själv och när han inte gör det blir jag så grymt ledsen! du har massa planer där det känns som jag inte har en plats, förväntar sig bara att jag ska anpassa mig efter hans planer, och alla dom här planerna får jag inte reda på förrens i sista sekunden! känns inte som om du vill vara med mig just nu och det gör mig orolig! du säjer aldrig någonting hur ska jag veta?

igår blev jag besviken på din egoism! du ändrade dej 20 gånger om du skulle gå ut eller inte, ja hade inget busskort och kunde inte komma hem, om du hade sagt tidigare att du skulle ut hade mamma kunnat hämta mig men det går inte när du kommer på klockan nio att du ska ut, vart hade du tänkt att ja skulle ta vägen? som tur va fick jag sova hos kristina va hade ja gjort annars? känndes som att jag bokstavligt talat blev utkastad! ja är inte arg jag blir bara så ledsen!


kram XxX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0