du sköna vinterdag :P

idag har det varigt en riktigt skön vinterdag, lite kallt men ganska skönt iaf! :)
gick upp vid halv tolv, käkade lite frukost me syrran och gick sen till kristina.
så det har varigt en fullspäckad dag här i svartviken, jessica hennes son andre kristina och hennes dotter elise och två hundar :) har varigt jätte mysigt!

snart ska jag röra mig vidare mot jakan och träffa jones, får se om vi kan lösa saker och ting lite bättre idag? blir lixom lite lättare att prata face to face än via telefon. saknar honom så mycket när jag inte har honom i närheten av mig!


nu är det bara en vecka kvar tills jag börjar skolan ska bli jätte kul, hoppas nu värkligen att jag klara det här, skulle va så skönt om jag gjorde det. måste till bibblan och hyra lite skolböcker också men det får bli nästa vecka nån dag!



kramar XxX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0