första skoldagen! :)

jaha då var skolan igång då! känns super skönt att komma igång igen faktiskt, har ju gått och dragit i två månader nu!
satt på info möte i tre timmar idag från 9 till 12, man va fan helt slut sen efter att ha hört massa lärare stå och pladdra om skolans regler och ja ni vet!
det va rätt rörigt, har inget schema fortfarande, man får tydligen inget individuelt schema, skit knasigt fattar inte ett skit men det klarnar nog efter några lektioner när man märker hur systemet fungerar! man är ju så van vid hur det alltid har fungerat förrut när man gått i skolan!
det va faktiskt inte så många ansikten man kännde igen på komvux idag, trodde det skulle va fler eftersom det är kungsängen lixom där man typ känner alla! så ja satt där helt själv i ett hör och drack mitt kaffe!
kommer börja ha tre distans kurser som tydligen pågår under hela vt terminen villket jag inte hadde en aning om, sen kommer min första kurs som är på heltid börja i mars och den är i järfälla! sen har jag två heltidskurser i kungsängen som börjar i april! hm jävla krångligt det här asså :P
måste säga att jag tycker att det är sjukt skönt att inte stå och jobba i ett varmt och svettigt kök längre! jobba över 200 tim i månaden för inga pengar alls! härligt, det kommr aldrig mer ske!


 ja ni ser ju hur bitter jag ser ut i min kockmössa :P hah

Kommentarer
Postat av: Jerry

Åh vad roligt å läsa lite, Nu kommer jag kolla varje dag ;D

2009-01-16 @ 16:31:00
Postat av: Anonym

haha gör det jerry ;P

2009-01-17 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0