Hjärndöd?

idag har jag typ gått runt som en zombie :P låter lite knäppt kanske men det har värkligen kännts så!
har inte kännt mig speciellt trött men rätt seg ändå, kontigt det där!
vad har mer hänt då, jo jag har varigt hemma hos kristina som vanligt! känns som att jag alltid är där :) men det är mysigt!
har färgat håret btw till guld brun, stog så på förpackningen men ja tycker det ser mer brun rött ut.
Håret har inte torkat ordentligt än så man ser inte så bra. blev lite trött på mina slingor.
ja har märkt en ganska komisk sak hos mig själv, när ja har varigt i en lite svaka sådär som man kan ha ibland, när jag börjar känna mig bättre och ska ta nya tag färgar jag alltid håret som ett slags bevis för mig själv att nu inleds en ny period och den vill ja inleda med en ny snygg hårfärg, ganska coolt va man gör undermedvetet :P
så i morgon när jag ska på informations möte på komvux i järfälla kan jag flächa med min nya hårfärg :P haha
i morgon är det fredag och planerna för helgen är inte direkt många, kanske ska följa med jones till hans kompis calle som fyller år men det är inte hundra, annars har jag faktiskt ingen aning, kanske ska försöka va lite spontan i helgen, kan behövas som jag skrev i inlägget innan :P


kraaam xXx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0