PUH

idag har det värkligen varigt en dag med fullspäckat schema :) as skönt!
gick upp vid nio, käkade en god frukost, hoppade in i duchen och åkte till mitt gammla jobb i bålsta för att hämta mina sista pengar! dom var värkligen behövda :P åkte sen in till stan med kristina och shoppade lite!
köpte en locktång,ny mp3,skor,byxor och en jätte fin skjorta! :) blev super nöj och sen klämde vi självklart in en fika :P

i morgon fyller min älskling 24 år :) köpte en pressent till honom inne i stan idag, en keps som jag vet att han vill ha! måste hitta på nått mer men vet inte vad än? han fick så dyr julklapp så de blir den lite billigare varianten nu!
blir väl lite tårta och så hemma hos honom i morgon  så tar vi och firar lite mer på fredag :)
gud tänk att han fyller 24 ! jag har typ alltid tyckt att man nästan börjar bli gammal när man typ är 25 men tror nog jag har ändrat min åsikt om det ju äldre jag själv har blivigt :P haha

på lördag ska jag träffa min faster frida, va jätte länge sen jag träffade henne nu :S ska färga hennes hår och dricka lite vin och snacka massa skit :P
har fått inbjudan nu till min andra fasters 50 års fest! det kalaset blir av på en kryssning med hela släckten den 14 februari. kommer nog bli jätte kul, synd att hon just prickade in det på all hjärtans dag, så jag blir tvungen att lämna mitt hjärta ! men han överlever nog :)



kramar XxX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0