skola!

jaha då va caoset igång igen då! värkar som att det här problemet var väldigt svårt att lösa! :S
har bråkat lite med jones igen, eller ja kanske inte så lite !
känns inge vidare alls! har inte svarat på hans sms eller samtal sen igår, känns jobbigt med det värkar som att det är den ända vägen för honom att förstå! så jag tänker fortsätta ignorar hans sms och samtal ett tag till !
för att syselsätta mig lite och inte gå runt och tänka på honom och vårat problem tänkat jag åka in till stan med kristina och vicky för att fira natta! ska bli jätte trevligt! blir inte värsta uta kvällen, vi ska ut och käka och ta nån drink så där! känner inte för att festa direkt! brukar aldrig bli bra när man känner sig lite nere!

har varigt på komvux idag i jakan och fått schema! trodde jag skulle känna mig helt ensam där bland alla jakan barn :P men icke matte va där också så det va skönt att se ett bekant ansikte när man kom in i lektionssalen! synd att vi inte ska gå samma kurser bara, känns skönt att ha någon att snakca me! men men det löser sig nog sen när jag börjar!



kramar xXx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0