LÖRDAG

idag är den en sån lördag man inte kan säga¨gud va skönt att det är lördag¨ har nämligen pluggat sen klockan ett idag!
har en upsatts i engelska A. går så jävla seg så det finns inte! så i morgon blir de till att åka till biblioteket och låna lite böcker om canadensisk kultur!
förutom att plugga gick jag en skön promenad på en timme, va jätte skönt väder, lite kallt men helt okej :)

sista dagara har det ¨pluppat¨upp massa gammla saker i mitt huvud som jag nästa aldrig har tänkt på förrut. har mest varigt neggativa saker som hänt i mitt förflutna, har aldrig mått dåligt över dom förrut men har börjat göra det lite smått nu! allting började med att jag drömde en mardröm om en grej  sem redan hänt fast det var typ tre år sen det hände. konstigt det där hur hjärnan arbetar ibland? den plockar lixom upp saker som ligger så långt bak ibland.
säkert på grund av att jag går runt och tänker lite på dom här små sakerna har jag en lite konstig sinnestämmning, den är inte dålig utan bara väldigt konstig!

sov hemma inatt, va ganska skönt, låg och pratade med rebecca till klockan två inatt, va jätte skönt! hon är så mogen för sin ålder i vissa situationer.
det känns skönt att vi har fått bättre kontakt på senare år! de är konstigt för vi är väldigt lika men samtidigt väldigt olika! och hon förstår mig ganska offta men hon är också duktig på att ge mig kritik när hon tycker att jag har gjort fel, hon är rättvisan själv!


  Rebecca i sommras


kramar XxX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0