body butter

Så här fräch har jag nog inte kännt mig på länge!
kom precis ur duchen, har kört peeling på hela kroppen, ansikts mask, gjort inpackning, filat fötterna, smörjt in mig med massa body butter som luktar såå gott!
och nu sitter jag  här i mitt rum med lite tända ljus, vid min nya laptop som jag fick i julklapp med min nya fina morgonrock (som jag också fick i julklapp) och ett par jätte mysiga tofflor, dricker the, lyssnar på tracy chapman och bloggar lite, kan fasen inte bli bättre :)
Det har varigt en riktigt bra dag idag! har kännt mig väldigt ¨stabil¨ om man nu kan säja så, ni vet när man känner att man har allt under kontroll, har kännt mig väldigt posetiv ! just idag har det kännts som att 2009 kommer bli ett väldigt bra år, men den där känslan kan ändras de vet man juh :P
idag har varigt en sån dag man inte orkar gå runt och fundera på små bagateller.
Ibland är jag väldigt duktig på att gå och fundera så mycket på problem som igentligen inte är problem ännu, tänker typ på möjliga problem som kan dyka upp inom den närmsta tiden och det gör mig galen, kanske ett negativt sätt att tänka eller kanske en extrem försiktighet från min sida? det gör mig hur som hälst galen ibland!
jag har ett sjukt behov av att hela tiden försöka kontrolera det som ska hända, känns ibland som den spontanitet som förrut fanns i mej är som bort blåst och det känns lite tråkigt.
Är det bara för att man blir vuxen?  hoppas inte det för då vill jag aldrig bli vuxen!


kram xXx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0