tidsfördriv :P

Vad heter ni? Denise och jones.
Hur träffades ni? vi träffades på snapps sommaren 08
Är ni förlovade? nepp men de vore mysigt :)
Bor ni ihop? neee inte än :P
Har ni barn? nepp
Har båda körkort? han har men inte jag (än :P)
Isåfall, vem kör bäst? även fast jag inte har körkort tror jag faktiskt ibland att jag kör bättre än jones :P
Kommer du ihåg er första kyss? jaa de e klart :) det var i jones studio på soffan :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? det gjorde min älskling :) sen tog de kanske två veckor innan jag sa det tillbaka :P
Vem är äldst? jones :P han börjar bli gubbe haha
Vilka stjärntecken är ni? jag är oxe och han är stenbock
Vem fyller först på året? jones sen dröjer de några månader innan det är min tur :P
Vem är längst?jones är längre än mig, men det är inte många centemeter :P.
Vem sjunger bäst? hmm, ja säger jones han är ganska duktig på att sjunga :)
Håller ni i handen på stan? hmm det är lite olka. typ 50 50 :P
Kände ni varann innan ni blev ihop? nej det gjorde vi faktiskt inte 
Blev du kär i första ögonkastet?  nja, jag tyckte han var jätte snygg men det tog ett tag innan jag var ricktigt kär 
Har ni någon speciell låt? japp, typ tre stycken men den officiella låter är craig david - reundevuz
Har ni några "fri kort"? ?
Har ni varit utomlands tillammans? nej, men vi har planer på det
Vilket är ert bästa minne? alla minnen med jones är bra :P (nawww gulligt sagt av mig tycker jag) 
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? sitter och kollar på youtube på roliga videos, kollar på film eller pluggar tillsammans :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? nee de kan ja inte påstå, eller de beror på hur länge vi har varigt ifrån varandra :P
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nee han bor i jakan och jag i kungsängen
Blir du lätt svartsjuk? jag brukar inte bli svartsjuk utan anledning
Brukar ni bråka? jaa de är klart, eller våra bråk är mer som lite små hettsiga disskutioner
Ringer eller SMS:ar ni mest? oj den va svår, ringer tror jag :P
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? hela han är fin, ja kan inte peka ut något specifikt, ögonen i sånna fall
Brukar nån av er prata i sömnen? ja brukar göra det ibland :P men jones hör nog inget eftersom han snarkar så jävligt haha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0