här kommer ännu ett inlägg om slurp :P

jajamen nu har jag haft en liten rast med slurp :)
vi käkade macka och drack juice, man kan nästan säga att vi hade en dejt haha ;O fast den var lite kortare än vanligt det blev inte längre än 15 min men jag njöt av alla dem 15 min som det varade haha :) fast han vet nog inte att det var en dejt men nu har jag bestämt att det var det! så det så! :)
ska hem och drömma våta drömmar om slurp hahaah :D

nee nu ska jag ut och ta en cigg och kolla när solen är på G upp :) myyyys
tänk om slurp hade stått där med mig.... hmmmmm :)

nää nu får jag sluta att skriva om slurp va fan, det kanske bara för han har uniform jag tycker att han är så heet? tänk om han har typ as ful stil utan den där väktar uniformen? hmm nää det tror jag inte åhhh slurp hahah :) nu börjar jag bli lite trött och flummig tror jag :)



det här hade kunnat va slurp, dom är ganska lika faktiskt :)




kraaamar XxX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0