hard work, work! :)

jaha då var det tow more nights to go! sen har jag kört 6 nätter på raken! den svider en del kan ja medela :p idag sov jag till klockan 17:30 de ni :P nu sitter jag här i back office och käkar en såå otroligt god marabou chocklad smaskens :P

längar till i helgen då det blir två stycken kräftskivor en på fredagen hemma hos en tjejkompis och en på lördagen med lite släkt :) ska bli såå kul :D sen är det ju inte helt fel med kräftorna heller :P så innan fredag ska jag göra nya naglar (på salong den här gången) och färga håret :D det är så skönt med lite förändring ibland! ja har nog hadt de fläst hårfärger när jag tänker efter (förutom typ blå och rosa och sånna knäppa färger) den ända jag inte passade i var blont :P sen har jag haft rött,svart,tusen olika nyanser av brunt de vara bara lite sådär onödigt vetande för er haha :P

jaha nee om  man  ska ta och återgå till arbete nu kanske :P


kraaamar XxX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0