lördag och ännu en natt på jobbet...

idag har jag varigt lite halv deppig :S det är en stor omställning från att vara i en relation till att bli singel, förvisso har jag varigt det ett tag nu! men det är inte förrens nu det värkligen känns att det är på riktigt!
jag är väldigt nöjd med att det blev så här, visst är det tråkigt och allt sån men det här var det bästa!
det kommer fler och förhoppningsvis bättre chanser! jag är en människa som sällan tappar tron på kärlek! i mitt liv har kärlekn stor betydelse och jag tar den på största alvar och med respekt villket jag tycker alla människor borde göra!
oavsätt hur många gånger jag blir sårad är jag alltid back on track inom en ganska kort tid även fast det så klart kan göra ont ett tag! men här har vi inte tid att deppa inte :P det är bara på det igen som mamma brukar säga!
Nu har jag nog några veckor framför mig som kommer att vara ganska jobbiga och upp och ner, men det går över!
snacka om possitiv människa eller vad säger ni? haha vänta två dagar då kommer jag inte vara lika positiv :P


Kraamar XxX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0