nyfärgad och redo för sista natten...

japp idag tog jag tag i och färga mitt hår och blev riktigt nöjd :)
jag trivs så bra i att vara mörk!
i natt är sista natten och det är huuur slönt som hälst! sen är jag ledig i två veckor men kommer jobba lite i bistron under den tiden.. två veckor ledigt är inte bra för min plånbok :P tur att jag får lite mer timmar i bistron om jag vill :D

och då börjar helgen närma sig då, och jag har planer varnde minut fram till måndag morgon kan man säga :)
i morgon ska jag sova lite och sen kanske ta elise på eftermiddag och sen iväg till jakan och handla lite smink.
på fredag morgon ska jag in till stan och göra naglar och sen bär det av till systemet och mataffären för att handla kräftor till fredagsens kräftskiva :)
lördag morgon åker jag till mickes bror som bor på landet för att ha sommar lunch med hela patrasket och sen senare på kvällen blir det kräfskiva där med :)
söndag ska jag träffa jones en snabbis för att lämna lite negelska böcker han behöver för att plugga och sen... ska jag hem till en viss mister på lite film kväll, det ni ;P
Före:


Efter:



kraaamar XxX


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket fin blogg!

var lite mer aktiv och fixa en snygg design så kommer du få många besökare, tro mig!

2009-07-30 @ 16:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0