slurp va här igen ;)

haha jag sitter här på jobbet lagom uttråkad och skrattar åt hur jävla rolig helt störd jag är haha !
ja slurp va här, ja den där väktaren jag pratade om.
vi stog och snackade lite och jag blev så nervös att jag började stamma och fick en svett attack hahah är inte det helt sjukt eller? hah inte nog med det efter han gått sprang jag till spegeln för att kolla hur jag ser ut och upptäcker att efter min härlig svettattack har jag fått världens största lökar under armarna haha det här är bara för roligt!

jag tror att jag håller på att bli störd här på jobbet i min ensamhet, det kommer sluta med att jag sjunger mina favvo låter högt och dansar balett här! haha tvångströjan på och psyket nästa haha

kraaamar XxX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0