tidsfördriv..

Ditt senaste utgående samtal gick till: Kristina :)

Ditt senaste mottagna samtal kom från: kristina

Ditt senaste obesvarade samtal kom från: jennifer

Ditt senaste mottagna sms kom från: jennifer

Ditt senaste utgånde sms gick till: Angelica

Din senaste puss: Jones

Din senaste kram: jag älskar att kramas och kramar därför ganska många om jag får chansen så jag kommer faktiskt inte ihåg men jag tror det var min syster :)

Din senaste dejt : oj de var när jag träffade jones och det är typ 1 år och 4 månader sen :P

Senast du grät: idag

Senast du var arg: det var i torsdags eller jag var snarare arg och upprörd!!

Senaste bloggen du läst: egoians värld, hennes blogg är för jävla rolig :)


kraamar XxX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0