fy fan vilken dag

usch! de är inte kul att jobba när man är sjuk :S sitter här på hotellet och hostar och snorar :P känner mig hängig.
har vänt på dyngnet så somnade inte förens vid 4 tiden i natt och gick upp klockan halv 6 :S
så det blir till att åka hem och sussa några timmar innan jennifer kommer och dricker vin med mig :)

idag är en sån dag jag känner att jag klagar väldigt mycket :P men de e okej om man gör det ibland tycker jag :)
ikväll är det tänkt att vi ska gå ut men just nu känner man sig inte direkt taggad! kanske ändras när jag har sovigt lite och piggat på mig får man hoppas :)

känns tomt utan J :( men det är väl bara att vänja sig med tanke på att vi bestämt att vi bara ska vara kompisar!
det är värst när man ligger hemma själv i sängen och vrider och vänder på sig och känner att man bara vill ha honom där :S
ibland undrar jag hur folk som har varigt tillsammans i typ 20 år klarar att separera från varandra? det måste vara hlt sjukt jobbigt, här sitter jag och klagar över ett förhållande som höll lite mer än 1 år, helt sjukt! jag undrar hur folk gör för att få sina förhållanden av vara så där ruggit länge? min mormor och morfar tex dom har varigt gifta i typ 47 år, hur lyckas man? det handlar nog väldigt mycket om tålamod och vänskap i ett förhållande för att det ska vara så länge. sånna människor ser jag värkligen upp till!


kraaamar XxX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0