soooov morgon!

idag tog jag mig en rejäl sovmorgon, gick upp vid 17:00 så hela dagen försvann men de var välbehövligt :)
så nu är jag färdig fixad och ska snart åka till jobbet igen :)

hade lite telefon dejt med jensan idag om våran resa :) dem flesta kunnde åka vecka 31 så de lutar åt de hållet wiiiiie :D
väntar nu bara på mitt sommar chema för att se hur jag är ledig!
så nu är de väl prelliminär bokat vecka 31 till magaluf :D :D :D




lite bilder från förra helgen när vi hamnde på någon hemma fest inne i stan :)



han som bodde där hade en jätte gullig hund som jag tror syns på någon av bilderna :) naaaaw


Ha en bra kväll nu kilar jag iväg till jobbet :)


kramar XxX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0