sova snart...

nu är mitt arbetspass snart slut och klockan är 06:20 :)
har varigt en bra men väääääldigt seg natt, har suttigt här inne i back office och sufat runt en hel del!
så snart ska jag gå hem och sussa kudde till tre fyra tiden och sen ska jag bege mig iväg för att ta en fika med min ny vunna vän johanna  från jobbet :D myyys synd att det är så tråkigt väder ute :S
har nyss käkat en stoor frukost med en fralla med ost och gurka, filmjölk med kellogs, vatten melon och annans, de är faktiskt rätt lyx en sån frulle hade man aldrig orkat fixa hemma :P

så nu är det bara två nätter kvar att jobba sen är jag ledig en heeel vecka :D ska bli super skönt!

nää nu måste jag sluta skriva och börja jobba klart det sista :)


kramar xXx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0