:)

Sitter här på jobbet och klockan är 02:50 och det känns som att jag är den enda i hela världen som är vaken :P känns lite ensamt att sitta här på jobbet helt själv :S men det är ganska mysigt!
skönt att jones är vaken och gör musik så man har någon att prata med :)
Det är här jag håller hus på nätterna


i lördags var jag ute med jennifer! vi hade hur kul som hälst :) var först på söder på en liten barrunda inget ovanligt iof! :)
sen åkte vi mot city! vi dansade och drack en massa! slutade med att vi hamnade i skarpnäck vid någon strand och kolalde på soluppgången, hur mysigt som hälst! var inte hemma förrens klockan 7 på morgonkvisten :) det va länge sen jag körde en sån hel kväll, måste nog ta mig i kragen och göra det lite oftare :)
vi pratde lite om att vi tjejer skulle ta och åka utomlands i slutet av sommaren till typ kos eller nått! de vore sjukt kul och välbehövligt :D vi får se hur det blir!


jag och jennifer på gran canaria 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0