-

Det har varigt ett fantastiskt år måste jag säga sådär från ingenstans :P det har hänt så sjukt mycket sen den här tiden förra året och det känns sjukt bra :)
vid den här tiden förra året jobbade jag i de där jävla köket, hade ingen aning om vad jag ville göra med mitt liv, kan inte påstå att jag vet exakt nu heller men har ett mål och en tanke om hur jag vill att det ska bli i framtiden och det är ett stort steg, jag träffade min kärlek vid den här tiden förra året och även vi har haft en berg och dalbana det här året!
De känns just nu som att min mage har fått lite ro och mina axlar har sjunkigt en aning sen förra året, känner mig inte alls lika stressad som jag gjorde då, har på något sätt lärt mig att kopla av och njuta mer av tiden!
det känns även jätteskönt att jag har kommit igång å jobba på welcome hotel, de är sjukt kul och jag tror att det komemr vara ett stimulerande arbete för mig villket jag behöver. Ser även fram emot ännu ett turbulent år med min kärlek :)
det är många sker som hunnigt blivigt avklarde från min check.lista det här året men mist lika mycket kvar!





ser fram emot ännu ett år med dej mitt hjärta!


kramar XxX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0